garantie en klachten

Heeft u twijfels over een behandeling? Laat het ons weten. Hoe sneller wij een oplossing kunnen bieden, hoe minder kans er is op complicaties. In het geval van een probleem bekijken wij of we kosteloos herstel kunnen bieden of dat er wellicht een aanvullende behandeling nodig is. Alleen wanneer wij de behandeling hebben uitgevoerd, kunnen wij garantie bieden. Ook letten wij erop hoe vaak u langskomt voor een controle en of u goed voor uw tanden zorgt.

Dit zijn de termijnen waarop we garantie bieden:

  • 5 jaar garantie*: Kroon en brugwerk | Implantaten | Facings porselein
  • 1 jaar garantie*: Vullingen | Facings composiet
  • Geen garantie: Parodontologie | Bleken | Witte vlekkenbehandeling

*Elk jaar neemt de garantie met 20% af. Als er binnen het eerste jaar na plaatsing een probleem optreedt en u heeft recht op garantie, wordt de behandeling kosteloos uitgevoerd. Tussen het eerste en tweede jaar na plaatsing vergoeden wij 80% van de kosten. In het tweede tot derde jaar vergoeden wij 60%, in het derde tot vierde jaar 40%, en tussen het vierde en vijfde jaar vergoeden wij 20%. Na vijf jaar is er geen garantie meer van toepassing.

Klacht indienen

Ondanks dat wij ons uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het natuurlijk gebeuren dat u ontevreden bent. Wij willen onze kwaliteit continu verbeteren, daarom horen we het graag als u ergens ontevreden over bent.  U kunt contact met ons opnemen via telefoon, een persoonlijk bezoek, of door het invullen van het klachtenformulier op onze website. Wij nemen vervolgens contact met u op om samen een passende oplossing te bespreken.

Als wij er niet in slagen om tot een oplossing te komen waar u tevreden mee bent, dan kunt u gebruik maken van de KNMT Klachtenregeling. Deze regeling biedt ondersteuning bij klachten. Hier vindt u het klachtenformulier van de KNMT.